tessan72

Six Feet Under

Publicerad 2011-08-19 23:38:53 i Serier jag rekommenderar,

bild

Har du inte sett denna underbara serie på fem säsonger så SE DEN!!! Lovar att jag dessutom är så avundsjuk på er som har osett denna och har alla avsnitt kvar att jag vänder mig i min "grav".

I denna serie får vi följa den något udda familjen Fisher som har en begravningsbyrå i sitt hus som drivs av de två äldsta bröderna David & Nate. Man får gråta, skratta, vara arg och bara sitta med ett fånigt leende på läpparna. Handlingen är awesome och skådespelarna går inte av för hackor inga dussinvaror om man säger så. Allt känns så äkta... ja jag måste nog nominera denna serie till den ABSOLUT BÄSTA genom alla tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela