tessan72

Årskrönika 2010

Publicerad 2011-01-01 12:37:56 i Allmänt,

Året började inte sådär världsbra med urkass ekonomi, svindyrt boende och mitt favoritband förlorade den 14:e april sin frontfigur & låtskrivare Peter Steele.
steele

Sedan vände det ganska raskt vi köpte oss ett hus i Bureå och sålde vår lägenhet efter mycket om och men. Utbildningen jag sökte mig till kom jag in på och efter att ha gått en termin har jag redan fått börja extra knäcka på min praktikplats, inte helt fel :) Vi trivs jättebra här i Bureå hela familjen och det känns verkligen toppen.

I höstas slog en av mina största drömmar in och detta är något jag pratat om i många år, jag blev med häst :) En väninna ringde och sa bestämt: Ikväll ska du  och jag fara och kika på en häst till dig. Jag tänkte stilla för mig själv att okej jag hänger väl med då men det lär inte bli något av. Haha, vad jag bedrog mig det blev kärlek vid första ögonkastet för vem kan motstå Rekyl Sund? Inte jag i alla fall och jag trivs med min goa poa otroligt bra och det känns som om det är ömsesidigt :)
rekylen

Julen i år blev väldigt lyckad med hästtur på morgonen och en julspridar runda i byn. Vi hade nästan hela släkten på mors sida här och  min käre kusin Sebastian och hans goa fru Carro kom upp från Stockholm och bodde här med oss, mycket trevligt :)

Tyvärr så slutade julhelgen i sorgens tecken då en gammal god vän somnade in efter längre tids sjukdom, ett glatt ljus har slocknat. Våra tankar är hos hans familj.

Nu önskar jag er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela