tessan72

Dagarna går...

Publicerad 2011-01-04 23:33:29 i Allmänt,

... har inte mycket att förtälja då jag skriver rätt mycket på stallbrudarnasblogg också och där hamnar ju allt som har med hästlivet att göra :)

Moa har i alla fall feber och ont i  halsen så hon hinkar honungsvatten för glatta livet. Har själv lite feber också och ont i min stortå (läs om det på länken ovan). Småbarnen mår helt ok och Albin  har Hugo här så dom är ute i lill lyan hoppas dom inte hittar på något dumt nu när vi lägger oss, nackdelen med att han har fristående rum. Albin har dessutom piercat ögonbrynet idag, blev rätt fint faktiskt.

Jimmy jobbar bara imorgon sedan är han ledig till på måndag, ska bli skönt att få vara lediga lite längre tillsammans :)

Nu ska jag dyka i säng och sova mig frisk och hoppas på att morgondagen har något extra trevligt att bjuda på.

Night folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela