tessan72

Lite bättre...

Publicerad 2011-01-19 13:49:52 i Allmänt,

Imorse då jag klev upp hade febern gått ned till 38.6 så till frukost blev det treo och fördelen med just treo är att febern åker ned + att dom innehåller koffein så lite piggare blev jag definitivt :)

Igår fick jag sms av Loella där hon skriver att hon huggit sig med yxan i handen och är på väg till akuten. Jag ringer givetvis upp för att höra vad som hänt riktigt. Pratade även med henne på väg hem och hela 12 stygn fick hon sy den otursförföljde stackaren :( Nu får hon inte tillbringa någon tid i stallet pga alla bakterier som finns där detta då under hennes första vecka som konvalesent. Så självklart rycker vi ut och hjälper henne så hon får vila upp sig och läka ordentligt. Tänker på dig gumman.

Eftersom jag är halvdålig på blogga ibland  har jag funderat lite fram och tillbaka vad jag ska göra åt saken, lägga ned bloggandet helt eller lägga manken till och blogga flitigt? Kommer inte att lägga ner men kan inte lova att jag kommer skriva varje dag eller flera ggr/dag som vissa gör men jag lovar att skärpa mig ordentligt. Ska även bli bättre på att lägga upp bilder, vet att alla gillar sånt :)

Har även en plan men den återkommer jag till vid ett senare tillfälle ;p

Ha en toppen dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela