tessan72

Oj vad åren går.

Publicerad 2011-01-05 11:56:09 i Allmänt,

Läste igår i min gamla blogg som jag startade -06 vilka minnen som dök upp, haha. Rätt roligt att ha kvar det gamla man skrivit för man glömmer så himla fort. Var då mycket irriterad över att borgarna kom till makten och startade en namninsamling för att få till nyval och jag fick väldigt många namn vill jag lova och insamlingen hamnade på Vänsterpartiets webplats på första sidan.

Albin var med i en musikvideo som ni kan se här. Han var då 12 år, känns som om det var igår den där inspelningen var. Musikvideon var till ett band från USA som tydligen är stora där men rätt okända här i Sverige och dom heter Norma Jean. Albin var även med i en filminspelning "Kapten Sverige" där han spelar en av superskurkarna som barn men tyvärr har inte filmen blivit klar ännu.

Läste även att vi varit och kollat på hus i Bjurfors och att vi till och med lagt ett bud på det, haha... vilken tur att vi inte gick vidare för jag hade nog inte velat bo där.

Philip var i min mage och i ett av inläggen står det typ: "Inatt drömde jag att det är en gosse i magen och enligt undersökningar så brukar det stämma om mamman drömt könet på barnet i magen." För min del stämde det för det blev ju en busig pajk :)

Det är alltid roligt att resa i nostalgi :)

Ha nu en toppendag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela