tessan72

Trött, yrslig & feber :/

Publicerad 2011-01-18 08:08:31 i Allmänt,

Hela dagen igår var jag yr och seg höll faktiskt på att tippa några gånger och kallsvetten bröt ut vid tinningarna. Inatt var jag jätteyr så när jag vände mig i sängen snurrade hela rummet runt, runt och jag började må smått illa. Var rädd för att somna trodde faktiskt inte jag skulle vakna igen så obehagligt var det. Imorse ringde väckaren 05.00 första skoldagen för min del, när jag kliver upp är yrseln kvar och benen alldeles darriga. Går iaf upp men det känns som om jag rör mig i motvind så jag provar febern och den landar på 39,8 så det ger nog en ordentlig förklaring till min yrsel och seghet. Ligger med andra ord lågt idag och dagens bästa vän får bli treo.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela