tessan72

Ledig helg :)

Publicerad 2011-07-01 14:41:58 i Allmänt,

Så var man ledig till måndag kl. 16 och det känns toppen & var tvungen att sprätta en öl direkt jag kom hem från jobbet idag (dock en svag en, fanns bara en eländig 2,8 men den fyllde sin funktion som nerkylning). Lyssnar på bra musik och bara njuter av de lediga dagarna jag har framför mig. Hoppas dock på nåt roligt ikväll som t.ex. åka raggarbil med Tina (som just tagit körkortet, hon hann före mig).

Blir snart stallet & förmodligen en körtur i regnet tur att det är varmt iaf :)

Barnen är rätt trött efter två tidiga dagar på dagis så dom har bänkat sig i soffan och ser lite film.

Ha en underbar helg alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela