tessan72

Recke

Publicerad 2011-06-13 21:42:09 i Allmänt,

Min älskade häst går nu ute på grönbete och har blitt störtkär & pilsk i lilla Lady som retar honom allt vad hon bara kan. Han är valack och 12 år gammal men nog finns det lite krut kvar i gubben minsann för slangen åker ut och han tomjuckar allt vad han bara kan, pinsamma häst (hahaha).

Idag blev han verkad och skodd och är nu så fin om hovarna så i veckan blir det ridning på schemat för min del, har inte hoppat upp i sadeln sedan jag flög i backen sist så det känns faktiskt lite småpirrigt.

Karina kom med en utmärkt idé idag att vi ska göra en liten provisorisk ridbana och det blir helt perfekt då jag kan ge Moa lite lektioner där då :) Kanske tar min första ridning där också, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela