tessan72

Sommarlov :)

Publicerad 2011-06-09 16:40:29 i Allmänt,

Men ÄNTLIGEN är skolan slut för denna termin och jag är nöjd över mina betyg. Nu återstår bara en termin sedan är jag färdig undersköterska. Men ska jag nöja mig med det eller plugga vidare till sköterska, det är den stora och svåra frågan. Ska i alla fall passa på att njuta av tankeledigheten för jobba kommer jag att göra i princip hela sommaren.

Har än en gång drabbats av värk, feber & yrsel och detta har dykt upp till och från sedan i höstas då jag fick min luftrörskatarr. Måste nog genomgå en ordentlig besiktning hos doktorn om detta fortsätter börjar vara rätt sliten.

Annars då? Jo, i natt jobbar jag mellan 21.15-02.15 för att få mig en nattuppdatering inför sommarens nattpass sen är jag faktiskt helt ledig fram till den 20:e :)

Barnen är friska och krya och nu tjatas det om bad och glass i stora lass, haha.

Ha en underbar sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela