tessan72

Trögt...

Publicerad 2011-06-22 19:07:00 i Allmänt,

Har inte känt mig på riktigt bloggarhumör ett tag nu, är ju bara så ibland.

Har börjat på mitt sommarschema och har gjort mina första två nätter vakade ut idag. Problemet för mig är sömnen, jag har problem som det är att sova och lyckas jag somna vaknar jag om en nål faller ner i golvet. Igår lyckades jag sova sammanlagt en dryg timme och sen iväg och jobba ett pass på 10 timmar är rätt tugnt. Bad igår afton min sambo att ta med barnen och fara iväg en sväng så jag åtminstone skulle få sova 2 timmar. Vad gör då han? Jo, han tar med sig barnen ut på gården och tillsammans med Stefan börjar dom lasta på skrot på en släp och jag kan garantera att det hördes i hela kvarteret, det kallar jag hänsyn???!!! Har varit rosenrasande hela natten och har nu insett att jag kommer att lida av sömnbrist hela sommaren. Jag som tog på mig nattjobb för att kunna vara mer ledig med familjen, ångrar mig idag vill jag lova.

bild

Nä, slut gnällt för idag. Är ledig imorgon sen jobbar jag hela helgen har en delad tur på lördag så det blir många timmar bara den dagen=mycket extra klirr i kassan :)

Ikväll blir det rysartajm ska se: "Fertile Ground" få se om jag orkar lägga upp en recension sen annars får ni skräckfantaster påminna mig om det sen.

Ha en underbar dag & om jag inte bloggar innan dess en toppen Midsommarhelg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela