tessan72

Yeees :)

Publicerad 2011-06-23 11:29:16 i Allmänt,

Är på mycket bättre humör idag, kanske för att jag verkligen sovit ordentligt och känner mig utvilad.

Idag ska vi på inskolninssamtal på fritids för Smilla, ska bli spännande att träffa personalen och se lokalerna. Problemet är att vi inte riktigt vet vart det ligger :O Men det löser sig nog :)

Har spikat datum för partaj nu och det blir den 15:e juli, då är det fest på Ponds Carclub och inte vilken fest som helst utan bluesfest & inte vilket band som helst utan Chuck Hall :))) När dom var här 2008 lärde jag och Åsa känna Ron som spelar trummor i bandet, det var hans första besök i Sverige och han hade aldrig sett midnattsolen tidigare och tyckte det var riktigt häftigt. Vi har fortsatt ha kontakt via epost och facebook ska bli kul att träffa honom igen och att lyssna på riktigt blues för en gångs skull :) Känner mig riktigt taggad och hoppas att många hittar dit :)

bild

Nä, nu ska här röjas och städas nalta.

Ha en toppendag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela