tessan72

Allt är jobbigt idag...

Publicerad 2011-03-11 17:25:19 i Allmänt,

... känns som om jag går i motvind jobbigt att bara lyfta armen. Känner mig allmänt konstig i kroppen och i knoppen, har små yrsel attacker och det är fruktansvärt obehagligt har haft så i nästan en vecka nu. Migränen har även hållit sig fast i min skalle som en parasit som äter sig in i mitt inre och bankar på med en hammare för full kraft. Barnen har varit skrikiga och bråkiga hela veckan vilket inte gjort saken bättre.

Hoppas verkligen det blir bättre snart annars bokar jag ett hotellrum och sover minst 24 timmar i sträck utan att bli väckt av att någon skriker. Usch vad positivt detta låter då... jag är ändå glad i grund och botten men vissa dagar är bara för mycket även för en levnadsglad optimist som jag.

bild
Ha en trevlig helg :)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-03-11 18:02:00

Förstår precis hur du känner det. Är också i det läget just nu... jobbigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela