tessan72

Försöker verkligen...

Publicerad 2011-03-14 13:57:54 i Allmänt,

Imorgon har jag prov i rörelseorganen och då vi haft sportlov en vecka så har jag dumt nog inte öppnat boken förrän nu. Har inget dagis till mina småtroll på måndagar och att koncentrera sig är inte helt lätt men barnen har varit jättesnälla hela förmiddagen så det har funkat skapligt i varje fall. Fast nu är lugnet över och jag måste läsa vidare kan ju inte sitta ikväll då jag jobbar.

Helgen har varit fantastisk även om jag inte mått speciellt bra. Solen har blönat oss med sin ständiga närvaro och igår hade vi grillning ute på stallbacken med goda vänner och massor av barn. Alla barnen fick dessutom åka häst och vagn :)

Nä, nu åter till rörelseorganens värld.

Ha en toppendag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela