tessan72

Fundersam...

Publicerad 2011-03-30 12:29:14 i Allmänt,

Sitter och funderar på egentligen ingenting men ändå. Tankarna snurrar från det ena till det andra och jag känner mig rastlös i själen. Kan det vara våren som gör sig påmind, som gör att jag har myror i kroppen men ändå egentligen inte ids göra speciellt mycket åt det?

Förr när jag var yngre var jag väldigt intresserad av övernaturliga ting, hade alltid ett öra öppet för att få höra en sann spökhistoria och höll även på med Quija bräde. Var väl mer naiv då och tolkade allt som ren sanning, då det ibland kanske finns naturliga förklaringar till vad som skett. Idag är jag så himla tråkig och analyserar det mesta allt för att hitta en naturlig förklaring, vill ju så gärna tro. Och visst vissa saker går ej bortförklara men jag vill ha mer bekräftelse på att det finns något vi inte riktigt kan ta på och det är ju svårt när det inte går att ta på. Har ju själv upplevt en hel massa saker som jag inte hittar en rimlig förklaring till men förklarar det då istället med: "Det var nog hjärnan som spelade mig ett spratt." Eller: "Jag var nog halverst i sömn."

Just därför har jag och en väninna bestämt oss för att uppsöka ett hemsökt hus framåt hösten och förhoppningsvis blir vi så rädda att blodet isas i våra ådror eller så far vi hem besvikna och med massor av naturliga förklaringar... Ibland önskar jag att jag var lika naiv som förr bara för att få känna den där nervkittlande spänningen man upplever då man är rädd, haha :)

Solen skiner över Bureå idag och jag är inne på min 4:e dag med Nutrilett, fuskade dock igår då jag var på skolan men hade nog inte orkat med skoldagen annars... är lika peppad och målinriktad, vikten ska ner MASSOR.

Ha en toppen dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela