tessan72

Gör detta för...

Publicerad 2011-03-27 11:36:30 i Allmänt,

... att sätta lite press på mig själv.
Vad ska jag göra då? Jo, nu är det verkligen på tiden att jag gör av med alla extra kilon jag satt på mig under de senaste åren. Philip är 4 år nu så det går inte skylle på att jag just varit gravid längre och jag vägre faktiskt mindre efter jag fått honom så det är verkligen inga graviditetskilon som ska bort utan rent och skärt FLÄSK som jag fixat dit helt på egen hand. Nu får jag stå mitt kast och fixa bort allt... Känner mig jättetaggad och kommer att uppdatera här lite om mina framgångar och motgångar.

bild

Så här ser planen ut:

2-3 veckor med Nutrilett anledningen till detta är att jag behöver en kickstart + att bli av med mitt sockerberoende.
Sen kommer jag köra "fettdieten" som heter någon bokstavskombination nu förtiden.

Idag är första dagen i mitt nya liv och förhoppningsvis blir jag några storlekar mindre på kuppen :)))

Ha en toppendag :)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-03-28 19:53:55

LCHF heter den och jag gick ner 3,5 kg på bara en vecka! Helt suveränt då man också får äta i stort sett hela tiden. Lite jobbigt bara att inte äta några som helst kolhydrater. Saknade bröd! Sockerberoendet försvann på två dagar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela