tessan72

Inte lätt...

Publicerad 2011-03-28 12:15:47 i Allmänt,

... att vara duktig. Började ju med Nutrilett igår och kämpade mig igenom hela låånga dagen, när kvällen kom tyckte jag så synd om mig själv att jag åt två wasasport och drack ett glas mjölk, usch vilken ångest jag fick sen... Men, men idag är det en ny dag och nya tag så jag kämpar vidare och ska klara hela denna dag det är då ett som är säkert.

Här skiner solen och det droppar från taken hoppas på att all snö smälter bort i ett huj så  har vi sommar :)

Blev imorse väckt av ett roligt samtal, jag får  jobba hela sommaren på Bureågården är så himla glad.

Ha en toppendag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela