tessan72

... ja och även idag...

Publicerad 2011-03-12 20:17:17 i Allmänt,

Hade en underbar förmiddag ute i solen satt i vagn efter häst tillsammans med Anneli, mycket trevligt. Moa tog hand om Recke under tiden och for ut och red en sväng vilket gick toppen.

Är fortfarande yr och slut, huvudvärk och nu har hjärtat börjat uppföra sig jätteskumt. Känns som om det stannar sen kommer ett megahjärtslag så går det igång igen. Som vanligt när det är nåt konstigt ringer jag pappa och han tror att jag har stresshjärta. Vilket inte är farligt men det visar på att jag måste varva ner ordentligt. Jag är psykiskt stressad just nu då jag har två prov & en inlämningsuppgift till veckan och jag har inte haft chansen att öppna en bok ännu.
bild
Var nog riktigt dum som tog ledigt från dagis för småtrollen denna vecka, men jag ville ju att även dom skulle få ha sportlov.

Vaknade kring 3 imorse och allt snurrade trots att jag låg ner i sängen, trodde att jag aldrig skulle vakna upp igen om jag somnade om. Men givetvis vaknade jag :)))

Jimmy är på puben med jobbet ikväll så jag hoppas han får trevligt. Själv ska jag se film med Maria och vi hoppas på att hitta en riktig rysare :) Ska bli skönt att bädda ner sig i soffan och bara koppla av en stund.

Imorgon ska jag ut och köra Rekylen och det är avslappning på hög nivå, jag kan verkligen rensa hjärnan totalt då jag är med honom :) Sen blir det grillning med familjerna Lohman/Lång & Dahlin/Hedlund, ska bli riktigt trevligt så  håll tummarna på go väder.

Ha en toppenkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela