tessan72

Trött & lycklig :)

Publicerad 2011-03-16 22:56:14 i Allmänt,

Är helt slut i rutan trots att jag idag tagit det lugnt och för en gångs skull verkligen lyssnat på kroppen. Har ju som sagt var haft en rätt tuff vinter fylld av värk, feber, förkylningar och det sliter på kroppen. Tyvärr har jag svårt att tagga ner ordentligt så det har väl inte gjort saken så mycket bättre, men man lär så länge man lever :) Yrseln har dessutom släppt var riktigt obehagligt när det snurrade till trots att jag låg ner i sängen...

Efter maten for jag, Moa och Stefan till stallet där vi mockade och donade och jag gav Rekylen massage, gud vad han njöt. Jag är så glad att jag tog dit Ann-Sofie som visade lite tips och trix och gick igenom honom ordentligt. Lite jobbigt att stå och gnida med armarna uppåt så jag tog fram pallen och vips blev det genast lättare :)

Har en favoritblogg som jag följer flitigt, helt underbar så kika in på den här. Det är en fd arbetskamarat som har den och hon är riktigt klurig :)

Nä, nu ska nattluvan ner.

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela