tessan72

Underbart :)

Publicerad 2011-03-02 20:18:33 i Allmänt,

Dagen har varit helt underbar har tillbringat den med min kära syster och Loella + Foxy och Rekylen. Energin har smugit sig tillbaka efter dessa jobbiga veckor och jag har åter fått hopp om liv. Kanske är det för att våren kommit hit till oss i norr, helt säkert är då för att Foxy börjar vara mycket piggare och att hon dessutom har börjat uppföra sig näst intill exemplariskt i stallet. Känner mig också glad och lycklig över att jag har en helt underbar familj även om jag saknar min son som sällan behagar att komma hem till oss i Bureå. Men men, han dyker nog upp snart och då är lyckan total :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela