tessan72

Respons

Publicerad 2011-05-12 13:21:36 i Allmänt,

Är så glad att jag skrev mitt inlägg om IBS har fått otrolig respons och det bara fortsätter. Tänk att så många har problem med sina magar och att det är ett problem som är så svårt att prata om. Är glad att jag skrev inlägget och tack för alla fina tips, för era historier och för ert oerhörda stöd. Responsen har kommit både här, på FB och via eposten.

Idag känns magen lite mera kontrollerbar har dock fruktansvärd huvudvärk som hör ihop med all vätska man förlorar så jag dricker hinkvis med vatten.

Har legat och vilat en stund nu och hade sån tur att både Albin & Moa varit lediga från skolan och underhållit de små medan jag sov, tack kära barn :)

Ha nu en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela