tessan72

Sovmorgon :)

Publicerad 2011-05-28 11:50:18 i Allmänt,

Kliver oftast upp tidigt i ottan & kommer mig oftast i säng sent om kvällarna. I veckan har jag varit så trött att jag drömt om att sova så idag gav jag mig själv en ordentlig sovmorgon :) Känns så skönt att få ligga tills man kliver upp därför att man vill inte för att man måste.

På schemat idag står det: STALLET :) & sen göra något trevligt med familjen :) Känns som om detta kommer att bli en bra dag trots mulen himmel.

Igår gjorde jag en ny kategori här på bloggen: Filmrecensioner där jag kommer att uppdatera med inlägg när vi sett film. Startade denna kategori eftersom jag får massor av frågor om filmtips, kan ju vara bra att ha dom samlade här då mitt minne är bra men kort ;P

Ha en fortsatt trevlig helg alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela