tessan72

Yes :)

Publicerad 2011-05-15 16:07:18 i Allmänt,

Tänk vad glad man kan bli då magen uppfört sig näst intill exemplariskt några dagar, hade dock ett litet återfall en sväng idag men det la sig :)

Jimmy är hostig och har legat i soffan mest hela dagen han har även ont i nacken och känner sig allmänt krasslig, hoppas han blir frisk snart igen. Är själv lite småseg men det beror på att jag jobbade kväll igår och när man jobbar kväll är vi bara två stycken på avdelningen så det blir massor av spring, vilket jag gillar tycker om när det är lite tempo. Trivs verkligen jättebra både med arbetet och kollegorna.

Hängde med Bitte till stallet på förmiddagen och gjorde klart allt där hade lovat systra mine att få fara ut och rida Rekylen i afton så det ska hon få göra. Han behöver omväxling och hon är en duktig ryttare så han lär sig något nytt varje gång, mycket nyttigt för båda två :)

Tror jag ska bädda ner mig en stund och läsa lite eller så gör jag gubben och småtrollen sällskap i soffan :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela