tessan72

Hängig

Publicerad 2011-10-12 15:45:01 i Allmänt,

Har känt mig trött och orkeslös sedan vi kom tillbaka från Barcelona. Magen har krånglat och är helslut... var piggare i helgen som var men blev sämre igen :/ Har av någon underlig anledning inte kollat febern under denna tid men gjorde det för ett tag sedan och japp, där fick jag förklaringen direkt varför jag är så trött och slut... hade 38,1 och jag är väldigt lågtempad så det är högt för att vara jag. Så nu kan jag faktiskt ligga i sängen utan att ha dåligt samvete utan bara kurera mig och se till att bli frisk och kry igen :)

Tack alla goa vänner som skickar sms, meddelanden och ringer för att kolla läget är himla rörd över er omtanke :)

Kram till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela