tessan72

Julen...

Publicerad 2012-12-23 13:50:00 i Allmänt,

... stundar och jag vill bara GRÅTA. Första julen i mitt liv utan mamma, hon som älskade julen så mycket.

Var och handlade mat nu inför julen på Coop Forum och träffade där en bekant som av all välmening gav mig beröm för mammas runa i Norran. Självklart värmde orden men just då slog det ner som en BOMB, mamma kommer inte vara med oss i år. Gör så fruktansvärt ont.
 
Hade nog helst velat stänga in mig i ett mörkt rum och blunda tills denna helg var över men nu har man ju barn och detta är barnens högtid så det är bara att bita ihop och försöka njuta av släktingars goda sällskap, god mat och minerna på barnen då de öppnar sina paket.

God Jul
Mamma du är så fruktansvärt saknad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela