tessan72

Snön...

Publicerad 2012-12-12 12:37:08 i Allmänt,

... faller och vi med den, långt långt in i sommaren.
Snön faller och vi med den, det blir mycket bättre sen...

Här i Bureå är det ett ständigt snöfall känns det som. Kung Bore måste verkligen vara i högform just nu.

Slåss fortfarande med mina inre känslodemoner och vet inte om jag kommer gå vinnande ur striden eller om demonerna vinner denna gång också. Men har iaf fått sova rätt bra inatt och det var väl en himla tur för när jag vaknade hade febern tagit plats i min kropp.

Känner mig konstigt nog ändå på rätt bra humör, positiv och dessutom väldigt kreativ, var länge sedan jag var det. Skriver ju som en toka och igår, hör och häpna, spelade jag dessutom lite keyboard kan inte minnas när jag gjorde det sist.

Men när man är en kreativ person så är man oftast på topp då livet är lite kämpigt, inspirationen flödar och det är nästan så att "pennan" glöder.

Ha en härlig dag nu :))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela