tessan72

Leva i nuet...

Publicerad 2012-07-27 23:52:00 i Allmänt,

... är vad jag försöker göra just nu. Innan jag somnar varje kväll återkallas något positivt som hänt under dagen och sedan försöker jag (inte lätt alltid) att hålla fast vid den känslan. Vissa dagar går det jättelätt och vissa dagar går det verkligen tungt.

I veckan kom mammas gravssten på plats och det blev så himla fint:

b

Men det gjorde fruktansvärt ont att se mammas namn ristat i en gravsten, gjorde liksom allt detta onda så smärtsamt verkligt. Hon är så oerhört saknad precis varenda dag och det är fortfarande lika svårt att greppa.

Vi försöker göra roliga saker så här kommer en liten bildbomb:

b
Philip, Smilla & Emelie i Gruvberget, Bygdsiljum. Västerbottens äldsta gruva som startade redan 1630.´
b
Jimmy badar tårna i Pettersburg (Bygdsiljum).
b
Smilla, Emelie & Philip badar som tokar i Pettersburg :)
b
Klappar fina lilla kalven i Rismyrliden.
b
Grotta insprängd vid Skellefteälven i Finnforsfallet Kraftstation.
b
Förr i tiden var allt detta fyllt med vatten.
b
Sägnen säger att detta är en av Finnforsrövarnas grav, vid Finnforsfallet.
b
Finnforsrövargrottan som bara känns mindre och mindre för varje år som går.

Har haft härliga dagar och imorgon ser jag fram emot lite tjejfest, tjoho :)

Ha en fortsatt trevlig helg folks :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela