tessan72

2 månader :(

Publicerad 2012-06-19 14:12:22 i Allmänt,

Blommorna blommar & gräset är grönare än grönt, fåglarna kvittrar i sina bon där de små piper efter mat, fisken hoppar i vattnet och i luften är fylld med solen strålande värme. Mamma hade älskat att vara här med oss nu, sommaren var hennes favoritårstid och hon skulle helt klart ha haft minst 8 veckors semester ute i stugan i Kroksjön.

Under dessa två månader har det inte gått en endaste dag utan tårar känns märkligt att dom aldrig tar slut, torkar ut på något sätt. När barnen hade sina skolavslutningar i kyrkan satt en kvinna på en kyrkbänk framför mig, hon såg ut precis som mamma bakifrån, så likt att det högg som knivar i hjärtat. Jag är glad att Philip inte var stilla en sekund så jag kunde koncentrera mig på honom istället.

Barnen älskade att åka ut till Kroksjön och mormor & Lars det var sommar och vi ska fortsätta åka ut dit till Lars även om det är tungt att komma fram och inte se mammas huvud sticka upp på altanen och hennes ögon lysa upp då hon såg att det var vi som kom.

2 månader utan dig mamma idag. saknar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela