tessan72

Note...

Publicerad 2013-04-22 09:05:16 i Allmänt,

... to my self: Drick ALDRIG alkohol igen då jag inte mår bra.

I fredags var det årsdagen för mammas död, ett år sedan vi sist såg henne. Var en gruvsam vecka med mycket tårar och värk i magen. Att träffa mina närmaste har också varit lite gruvsamt och omedvetet har jag dragit mig undan rätt mycket. Ska bli ändring på det nu.

Lördagen var trevlig med premiärgrillning och sen ut och ragga runt stan & Ostvik där det var full huggning. Tyvärr spårade jag ur totalt... drack för mycket och fick nog en av de värsta snefyllor ever för min del... så har jag varit otrevlig mot någon fler än de jag redan vet så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Så något att tänka på för ALLA man ska dricka då man mår bra inte då man mår dåligt.

Men roliga saker har också hänt under helgen så jag lever på det :)

Ha en toppendag folks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela