tessan72

Livet...

Publicerad 2013-02-05 08:51:13 i Allmänt,

... kan vara en uppförsbacke ibland, nedförsbacke eller helt enkelt rätt plant också.

För mig & de närmaste har det varit en lååång uppförsbacke som varit fruktansvärt svår att ta sig uppför. När man kommit en bit upp har det hänt något nytt jobbigt som fått en att trilla ner en bit igen.

Men nu börjar det kännas som om fötterna är djupt förankrade i marken igen, ÄNTLIGEN! Detta mycket tack vare det enorma stöd jag fått av mina vänner och min familj.

Ibland har stödet kommit från det mest otippade håll och jag är glatt överraskad över hur många bra vänner jag har, är oerhört tacksam :)

Så TACK för att ni finns & TACK för allt stöd, ni vet vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela