tessan72

2013...

Publicerad 2013-01-04 23:07:21 i Allmänt,

... må du bjuda på positiva saker behöver verkligen det. I april 2011 fick mamma beskedet att hon hade lungcancer, april 2012 somnade hon in 56 år gammal. Vet att jag tjatar om detta men det är fruktansvärt tungt, trodde jag skulle ha kvar henne många, många år till men så blev inte fallet.
 
Sen två dödsfall till och separation på det gör ju så man tappar fotfästet lite... 3 begravningar på 1 år, suck :/
 
Vill fara på bröllop i år, massor :) Vill åka jänkare & hoj i sommar, känna vinden slita i mitt hår. Vill bada naken i en sjö långt in i ingenstans och sen sitta & njuta av en vacker solnedgång.
 
Men nu är det vinter sägs dock att vi går mot ljusare tider, längtar tills våren är här då liksom allt vaknar till liv igen :)
 
Fredag & helgen kommer att avnjutas i barnens underbara sällskap + att min yngsta syster är här och förgyller tillvaron lite extra :) Trevlig helg folks :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela