tessan72

Fredag...

Publicerad 2013-01-11 14:16:12 i Allmänt,

... igen och idag åker småtrollen till pappan & Moa ska sova i stan hos en kompis. Albin är ju aldrig hemma nu förtiden så det blir jag & katten :) Känns både och är ju inte direkt van att vara ensam och har lite svårt för att vänja mig vid att Philip & Smilla är borta varannan vecka. Nu träffas vi ju rätt ofta även då de är hos Jimmy men det är ju inte riktigt samma sak.

Men känner att jag börjar bli mer och mer mig själv igen, stabilare, positivare och tryggare. Har tagit ett tag men och andra sidan har det varit rätt mycket som hänt på kort tid också och då tar det en stund innan man känner fast grund under fötterna igen.

Ikväll ska Jenny & Stefan käka middag här sen blir det lite vin och surr, får se om vi far iväg någonstans beror på orken... är lite småkrasslig men det skulle vara trevligt att se lite folks också :)

Trevlig helg på er :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela