tessan72

Trött...

Publicerad 2013-01-05 11:47:07 i Allmänt,

... men vid gott mod :)

Idag flyttar en kompis in i huset i lägenheten mitt emot, ska bli riktigt roligt och hon har dessutom en dotter som är kompis med barnen så det kommer bli awesome :)

Börjar sakta men säkert landa efter separationen men nog känns det bra underligt då man varit sambo i 9½ år att plötsligt stå på egna darrande ben. Man blir ju liksom lite bekväm i ett förhållande också.

Minns när jag bodde själv tidigare då kopplade jag om lampor, bytte proppar, skruvade och spikade... när jag sen blev sambo och varit det ett tag klarade jag inte av att byta en glödlampa, haha :) Men nu kavlar jag upp ärmarna och fixar det själv igen :)

Jag och Jimmy är ju goda vänner och umgås en hel del och man märker verkligen hur barnen skiner upp då pappan kommer hit eller jag kommer dit när dom är hos honom. Värmer i hjärtat :)

Känner hur min gamla optimism börjar komma tillbaka igen och det känns SWEEEEET :)

Ha en toppendag folks :)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2013-01-06 03:15:35

Tjenare Tessan, David här.
Det var ett tag sen vi både sågs och hördes sist och jag ser det har hänt en hel del icke så positiva saker.

Så pass länge vi jobbade tillsammans så tyckte jag att du alltid hade en härlig och positiv attityd (men även riktigt tuff) och det känns tråkigt att läsa om allt som hänt på så pass kort tid och jag lider med dig.

Och jag vill påminna dig om de du känner och som stöttar dig under de stunder som behövs, men även då det inte behövs.

Jag kan dock inte påstå att allt blir super bra till slut, men det blir bättre till slut.

Mvh David

Svar: Tack David dom orden värmde :)
Tezzan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela