tessan72

Smått...

Publicerad 2014-04-30 09:56:07 i Allmänt,

... däckad av allergi dag 2. Har noll ork, vill bara sova, är så trött att det gör ont och är helt beroende av allergitabletter som gör att jag somnar där jag står, typ :/
 
Kliar i ögon, hals och näsan den rinner ju oavbrutet och dom dära nysningarna. 
 
MEN trots tröttheten har jag sedan jag klev upp imorse tvättat 4 maskiner, hängt dessa, diskat, torkat bänkar, dammtorkat vårat sovrum och käkat frukost. Puh, så nu funderar jag på en lite vila innan jag fortsätter med hushållsbestyren & då kanske lite piggare :) 
 
 
Tänker då hur som helst ha trevligt kring majbrasan i afton och det hoppas jag att även ni får :)
 
 
Trevlig  Valborgs folks :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela