tessan72

Solen...

Publicerad 2014-04-10 10:06:00 i Allmänt,

... städar bort vintern och fågelkvittret gör så att fjärilar börjar fladdra omkring i mitt inre. Börjar längta ut till skogen och äventyr, höra grenar brytas av under mina fötter, känna kvistar stryka mitt ansikte och framför allt annat mysa i min skrotlabans stora famn och bara lyssna på skogens alla läten.
 
Vy från hälla på Bjuröklubb sommaren 2013, längtar efter att fara dit och handla av fiskebåten och då ska rökta räkor inmundigas :)
 
Även småtrollen gillar att vara ute på skogsäventyr :)
 
Nä nu ska jag mysa med min älskade gubbe en stund och sen göra iordning altanen så det går att sitta ute och sola :)
 
Trevlig dag :)
 
Ps. Vi har igång vår skrotblogg: http://skrotbloggen.blogg.se där vi nu bildbombar från förra året i väntan på nya äventyr! Ds. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-04-10 10:53:03

Vilken fantastisk utsikt på första bilden!

Svar: Jamen eller hur :) SOMMAR!!!
Tezzan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela