tessan72

För...

Publicerad 2014-08-15 08:58:05 i Allmänt,

... drygt 1 ½ år sedan blev jag och Patrik ett par. Vi har inte varit ifrån varandra mycket under denna tid, i juni i fjol åkte han med sina barn till Stockholm för att se på Kiss och bara vara en stund. Fick erbjudandet att följa med men då kvinnan Patrik hade en kortare relation med just innan vi blev ett par hade ställt till med så mycket elände för hela familjen tyckte jag det var bäst att dom fick fara ensamma och återknyta sina band i fred. Ångrade mig inte lite under tiden dom var borta, dagarna masade sig fram i snigelfart och sen inträffade en grej som gjorde att det blev extra jobbigt att vara utan sin älskade. Men jag överlevde och det gjorde även Patrik <3 
 
Efter det har vi varit ler och långhalm, inte varit ifrån varandra mer än arbetstimmarna dagen har tills igår... då Patrik har jobb några mil bort, ja för många mil bort för att orka pendla fram och åter i ottan så sovde han över därborta i natt. Varken han eller jag har sovit gott i natt, han vaknade kring två tiden och jag kring fyra snåret och det ekade så tomt i sängen. Handen som alltid vilar på min höft var mycket saknad, dom trygga andetagen från hans sida som inte var där, värmen från hans kropp mot min... huvva, vad hände??? 
 
Men idag kommer min älskling hem igen och då ska han skämmas bort med kramar, pussar, god mat och massor av kärlek <3 LÄNGTAR!!!
 
Trevlig helg folks :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela