tessan72

Life...

Publicerad 2014-08-21 12:17:00 i Allmänt,

... is grand som en vän brukar säga (träffade honom faktiskt igår på Coop och det var gode länge sen sist, supernajs). 
 
Idag har det hänt saker minsann, hehe... vi har införskaffat oss en till bil och med bil menar jag BIL!!! Ska inte avslöja alltför mycket här men en liten glimt kan ni få:
 
Kolla in den stora varvräknaren ;)
 
Mer bilder kommer inom kort men vi tänker hålla alla förutom de närmsta då förstås lite på halster :P
 
Är tokglad faktiskt, känner mig riktigt sprudlande. Så precis som jag började detta inlägg måste jag avsluta det:
 
LIFE IS GRAND!!!
 
Trevlig dag folks :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela