tessan72

Philip...

Publicerad 2014-08-28 15:18:30 i Allmänt,

... fick sin första hemläxa ever idag:
Mycket fokuserad kille och jag funderar vad som hände med min bebis? Vart tog åren vägen? Fast in my heart he will allways be my little baby boy :D
 
Idag står handling på schemat och lite andra små ärenden, ska bland annat köpa burkar att förvara tops och bomulsrondeller i och lite annat kul till toaletterna :) Är ganska roligt att fixa och dona, blev himlandes nöjd över köket och sovrummet: 
Älskar lite färg, shabby stilen med allt det vita är inget som varken jag eller Patrik uppskattar i vårt hem. Vi gillar original, gärna gammalt men det ska vara som det var tänkt från början liksom. Känns mer charmfullt och varmt :)
Sovrummet fick mörkläggande gardiner av bra kvalitet, vi har tänkt tapetsera om lite i huset och sovrummet kommer ligga på hög prioritet :) 
 
Nä nu ska jag fortsätta dona med tvätteri och snabeldrakeri :)
 
Trevlig dag folks :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela