tessan72

Citat...

Publicerad 2014-02-22 10:56:00 i Allmänt,

... av sms NN skickat mig personligen: "Jag kan inte se din fb men andra kan." Detta signalerar ju tyvärr om att någon som är vän med både mig och NN låter henne kolla på min FB profil via sin, som jag sagt tidigare INTE OK! Plocka mig från FB omgående sådana "vänner" betackar jag mig helt och hållet från!
 
 


"Mina flickor står fortfarande skrivna hos Patrik men det gör inte du. Så ditt hem är det inte."

Idag är inte flickorna hennes skrivna här det där sms:et skickade hon till mig i början av augusti och ja hon är över 50 år, skrattretande och sorgligt på samma gång. Men denna terror har pågått till och från i ett år nu, det har trappats upp sedan början av januari då hon blandade in en "snubbe" i något som inte borde finnas överhuvudtaget. Hon har inget som knyter henne till oss, inga gemensamma barn med Patrik och dom var tillsammans i 6 månader till och från och hon var inneboende hos honom i knappt 4 månader.

Burn motherfucker BURN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela