tessan72

Snart...

Publicerad 2014-03-19 11:09:00 i Allmänt,

... ett år sedan jag fimpade. Hur känns det då? Jodå det känns rätt bra faktiskt men i natt drömde jag att jag hade ett ciggpack i jackfickan som jag gick och pillade på, jag rökte aldrig men dom där förbenade giftpinnarna fanns där.
 
Under detta år har jag testat röka, dvs några bloss då någon kompis som rökt och då har det varit fest och det har inte hänt ofta. Tror i min enfald att det ska smaka gott men istället smakar det askopp och fy fan vad det luktar illa. Rök som sitter i kläderna... tänk att jag en gång gått omkring och luktat så, blä!!!
 
Man gjorde sig snygg och fin, sprayade parfym och sen tände man en sån där "väldoftande" sak och trodde fortfarande att man luktade mumma, hahaha :) 
 
Men en sak ska jag erkänna, tänker varje dag på att röka eller stoppa en prilla under läppen... men djävlart säkert denna dagliga kamp vinner jag!
 
 
Ha en bra dag folks :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela