tessan72

Awesome...

Publicerad 2014-05-24 21:06:41 i Allmänt,

... dag från början till slut :)
 
Barnen klev upp tidigt och serverade sig själva frukost medan vi låg kvar i sängen och mös och såg två kortare dokumentärer om Mötley Crûe, mina barndoms idoler. 
 
Efter uppstigning kopplade Patrik in slangen (ja VATTENSLANGEN) och körde igång högtryckstvätten och började tvätta upp Bonnevillen medan jag fixade lite här inne :)
 
Den blev så fin :)
 
Barnen tog ut alla kattungar så dom fick upptäcka lite av världen utomhus.
 
Lilla Bebi som vi kämpat sååå med för att hon ska börja äta och växa ikapp sina syskon och hon börjar ta sig, tillhör en av de tuffare bebisarna :) Snabb som rackarn och nyfiken på allt som livet har att erbjuda.
 
Sen bar det iväg till Skelleftehamn och Magda med familj, tack för en jättetrevlig pratstund och kaffetår med gokaka :) Efter det en sväng till mostra och Peter där vi drack ännu en kopp och kollade in lite olika blomster för att få idéer och tips till våra rabatter :) 
 
Vi som är så osociala hade egentligen tänkt skynda hem och se hockey men Sverige låg ju i underläge BIGTAJM så vi drog ut till Björnholmen istället och hälsade på Rolle & Anne (som tyvärr var och jobbade) men vi fick oss en guidad tur, några glada skratt och VIPS dök Marianne upp från ingenstans så jag hann få mig en riktig go kram av henne också :D 
 
Sen hem och:
Blev mumsig värre :D
 
När Patrik käkat klart försvann han och då jag stökat undan så hittade jag honom slitandes med växthuset:
 
Kommer ju bli hur bra som helst och jag är sååå NÖJD, tack älskling för att du ställer upp och förverkligar ännu en dröm :D 
 
Måste bara visa hur fint häggen blommat också:
 
Nu soffhäng på schemat :D
 
Fortsatt trevlig helg folks :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela