tessan72

Mindwurp...

Publicerad 2014-05-07 22:01:55 i Allmänt,

... går igenom så mycket i mitt huvud att jag inte vet vad som är upp och vad som är ned längre. Har hänt så ofantligt mycket sista två åren i mitt liv. Mycket tragiska saker men även fantastiska saker, känner glädje och känner sorg, känner lycka och känner förtvivlan, känner förhoppningar och känner misströstan, känner kärlek och känner hat.
 
Sorgliga saker:
 
Mammas sjukdom och alltför tidiga bortgång, en släktning gick bort tre dagar innan mamma, en väninna gick bort, hunden som varit vår familjemedlem i 7 år gick bort, en av katterna blev överkörd, separation. Allt detta inom 1 år.
 
Glada saker:
 
Mina barn, mina bonusbarn, bonus barnbarn, go gubbe, släkt och vänner, katterna, livet, äventyren, skratten.
 
Kärleken 
 
 
Hatet:
 
Orkar inte hata är så less på personer som försöker tjuva min/vår energi. Bajspratare... går bort så med det går hatet bort också.
 
Misströstan:
 
Kommer lugnet att fortgå, eller är det lugnet före stormen?
 
Hopp:
 
 
Ingenting är starkare än oss!!!
 
Sleep tight folks :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela