tessan72

Alaskan...

Publicerad 2014-09-28 14:42:50 i Serier jag rekommenderar,

... Bush People är en ny serie på Discovery som jag och Patrik börjat se, vi fastnade båda två handlöst för familjen Brown som lever ute i Alaskas vildmark och vill inte göra annat. Blir nästan lite avundsjuk då jag tror att dom är betydligt lyckligare än någon av oss som lever ute i "civilisationen" med en ständig klocka som tickar.
 
Browns lever idag, dom fiskar, fångar krabba, skjuter hjort (hela familjens favoritföda) och lever i det stora hela på vad naturen har att erbjuda. Pengar, kreditkort, mobiltelefoner, internet vet dom i princip inte vad det är... en helt underbar familj & alla med sina speciella egenskaper :) 
 
En serie jag rekommenderar:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela