tessan72

Förkylningen...

Publicerad 2014-09-04 20:45:21 i Allmänt,

... den objudne gästen har kommit på besök i vårt hus... Patrik har varit sliten sedan i måndags afton, kämpade trots det med jakten på tisdag men har sen i princip varit bänkad i sängen eller soffan.
 
För mig satte allergin igång ett helvete och tror nog att det är kombinerat med förkylning och det gör att jag blir extremt allergisk, så pass att jag måste ta bricanyl.
 
Idag var det ju som så bra väder så vi drog ut på lite svampjakt, stället jag föreslog var i min hjärnverksamhet (inte tillförlitligt för fem öre) mycket kortare gångväg så det skulle som passa för två slagna hjältar... Patrik försökte opponera sig men jag var bestämd (tyvärr)... vi höll på gå ihjäl oss ett under att vi lever och inte endaste svamp... vi som brukar vara rätt duktiga på att hitta "guldet"!
 
Nu soffan och onyttigheter :)
 
Trevlig kväll folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela