tessan72

Feber...

Publicerad 2015-02-22 00:14:33 i Allmänt,

... har varit gode trött sista fyra dygnen, somnat sittandes och det har varit oerhört jobbigt att vakna och kliva upp om mornarna. I normala fall flyger jag upp då väckaren ringer och nynnar på en glad truddelutt under tiden jag gör mig färdig för arbete. Nu har jag varit tvungen att sätta tandpetare i ögonlocken för att hålla ögonen vakna (nästan iaf).
 
Idag var vi en sväng på Burträskmarknaden och kikade efter fynd vilket vi hittade i ett stycke kaffeost (MUMS, länge sedan jag åt sånt nu), ett linne åt mig och gammeldagsa kokosbollar som hela familjen kan äta :D På vägen dit och på vägen hem somnade jag, detta är något som ALDRIG händer så väl hemma testade jag febern... japp nog fasen har min kropp fått besök av den odågan :(
 
Tur att gubben pysslar om mig och dessutom fixade middagen idag (pizza) :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela