tessan72

Tycker...

Publicerad 2015-02-11 13:29:56 i

... det är riktigt kul att så många självutnämnda relations experter hade så fel.

Hade en person som jag trodde var en vän som varje dag, flera gånger om dagen  ringde mig och berättade hur kär Patrik varit i sina ex. Detta var i begynnelse av vårt förhållande. Det gick så långt att jag fick ont i magen varje gång hon ringde. 

Till sist ställer jag "vännen" mot väggen och får till svar att hon är skeptisk till vårat förhållande, som om hon skulle veta.

Denna människa har haft ett seriöst förhållande i hela sitt drygt 40 åriga liv, det var då hon var tonåring. Vilken expert va?

Nä skon klämde nog mer i att denna person själv var intresserad av Patrik och svartsjukan lös genom hela hennes beteende! 

Det fanns fler "experter" kring denna person som byggde sitt skvaller kring oss på rena spekulationer då INGEN av dessa umgåtts en endaste sekund med oss sedan vi för snart två år sedan blev ett par.

Tji fick ni, vi är glada och lyckliga tillsammans och det tänker vi fortsätta vara
många år till ♡♡♡

Life is grand :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela