tessan72

Svar på tal :)

Publicerad 2011-05-26 07:04:52 i Allmänt,

Markus skriver: "Kolla upp vart närmste allergiklinik ligger. Där ska du kolla upp om du har några födoämnesreaktioner. Antagligen det som stör."


Jag har varit på massor av undersökningar genom åren och innan jag fick min diagnos. Eftersom vi har både gluten och laktos allergier i släkten är det uppkollat + flera andra födoämnes allergier. Och det jag är allergisk mot är skaldjur och håller mig så långt från dessa jag kan annars kan jag äta allt. Håller mig givetvis undan starka saker om jag inte med säkerhet vet att jag ska vara hemmavid de närmsta dagarna. Det som stör min mage är IBS vilket jag har diagnos för om du läst mitt tidigare inlägg som jag skrev om tidigare denna månad, du kan läsa det inlägget här. Tack för tipset i alla fall och det kan garanterat hjälpa andra som har magproblem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela